Helpdesk

 

Hoe kunnen wij u helpen? *

Via mail: 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Via telefoon:

09/384.46.55  (zie onze openingsuren in de titelbalk)

Via GO-support:   

Vooraf dien je ons telefonisch te contacteren (enkel tijdens de kantooruren).
Klik vervolgens op op het logo om de hulp op afstand te starten.

Na het aanvaarden van de voorwaarden krijg je een uitnodiging om een support sessie te starten.

Met GO-Support kunnen we uw computer van op afstand bedienen en kleine computerproblemen oplossen. Voorwaarde is uiteraard dat u nog beschikt over een goed werkende internetverbinding. U beslist zelf wanneer u deze service-op-afstand opstart en afsluit en houdt zo steeds controle over het gebeuren 

* Aan alle diensten zijn kosten verbonden, afhankelijk van de interventietijd, interventie-aard, al dan niet lopend contract, toestel al dan niet aangekocht bij Geurs Office, ....

 

Klanten die regelmatig beroep doen op onze helpdesk kunnen een servicecontract aangaan. Naargelang het type contract (brons-zilver-goud) hebt u recht op een aantal inbegrepen helpdeskblokken. Deze contractvormen kunnen u een besparing opleveren tot 75% op de standaardprijs van een helpdesk. Vraag gerust meer informatie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. !