Geurs Office is van nature een serviceverlenend bedrijf.

Wij informeren en begeleiden onze klanten tijdens het verkoopgesprek, bij de levering en installatie, en leveren zelf de service na verkoop.
Wij streven eveneens naar een transparante prijssetting, zodat u perfect weet "wat" u koopt en "waarvoor" u betaalt.

 

Diensten bij aankoop van een nieuw toestel

Bij aankoop van een toestel kan u kiezen uit een aantal mogelijke diensten zoals daar zijn:

  • setup van uw toestel op atelier
  • opleiding of uitleg wanneer u uw toestel komt afhalen
  • levering aan huis
  • installatie op pc en/of integratie in uw thuisnetwerk of bedrijfsnetwerk
  • waarborguitbreiding
  • huur/leasing/renting 
  •  ...  

Diensten zijn afhankelijk van het toestel (pc-printer-kantoormachine-...) en worden altijd afzonderlijk vermeld op onze prijslijsten. Dit stelt u in staat om aan product/prijsvergelijking te doen. 
Afhankelijk van de aard van uw aankoop en in analogie met andere sectoren zijn sommige diensten verplicht vooraleer u een beroep kan doen op onze persoonlijke waarborgverlening. 

 

Verkoop - onderhoud/clickcontract - Verhuur - Leasing

Bij grotere toestellen zoals A3 multifunctionals kan u naast aankoop, al dan niet met een onderhouds- of clickcontract, ook opteren voor huur of leasing van toestellen.

Vooral de toestellen van Brother en Kyocera komen hiervoor in aanmerking. Afhankelijk van type toestel lopen deze contracten via de servicedienst van Geurs Office zelf, of wordt een beroep gedaan op de diensten van respectievelijk Brother of Kyocera. 

 

Het juiste toestel op de juiste plaats. 

Bij verkoop van printers en multifunctionele toestellen is onze doelstelling altijd om de klant zo veel mogelijk gebruikscomfort te bieden tegen de laagste TCO, de Total Cost of Ownership.

De totale kostprijs van een printer wordt slechts voor een klein deel bepaald door de aankoopprijs. Over de totale levensduur van een printer maken de verbruiksproducten zoals toners, drum, inktcartridges, veruit de grootste kost uit. Een goedkope printer kan na enkele jaren een zeer dure aankoop blijken.

Vandaar het belang om het juiste toestel op de juiste plaats in te zetten. Door onze technische achtergrond en ervaring zijn wij uitstekend geplaatst om u hier met de juiste info bij te staan. Diezelfde technische achtergrond zorgt er ook voor dat we u als klant geen onmogelijke of onuitvoerbare oplossing voorstellen. Iets waar een pure verkoper al eens de mist durft in te gaan.

Idem dito bij kantoormachines en computers/portables. Via gerichte vragen zullen wij u altijd het voor u meest geschikte toestel voorstellen. Dit is ook de reden waarom Geurs Office een onafhankelijk bedrijf is en blijft, los van aankoopgroeperingen. Het laat ons toe om met een beperkte interne stock te werken, en zo een zeer uitgebreid productgamma te volgen zonder verplichtingen.

 

Diensten na verkoop

De dienst na verkoop wordt in de meeste gevallen verzorgd door Geurs Office zelf. Slechts in bepaalde gevallen waarin waarborguitbreiding of een clickcontract werd aangekocht loopt de service via derden (Brother - Kyocera - ...)

 

Onze specialisatie

Hoewel we service verlenen aan een zeer brede waaier toestellen en merken (Brother-Kyocera-HP-Canon-Epson-Lenovo-Acer-.... ) ligt onze technische specialisatie toch vooral in volgende gebieden:

  • windows gebaseerde pc's en portables , herstelling-installaties-opleiding
  • windows gebaseerde servers
  • thuisnetwerken en kleine bedrijfsnetwerken
  • printers en multifunctionals van Brother, Kyocera en in mindere mate HP

 

Service is en blijft onze belangrijkste meerwaarde voor u als klant.